fianIRL

Just another WordPress.com site

Sista gången… 2 april, 2013

Filed under: Uncategorized — fianangelofmine @ 08:52

Sista gången.. Sista gången jag skriver här. Sen är det slut.

Varför? Jag känner mig inte trygg. Känner inte att jag kan skriva vad jag vill. Vad jag tycker, tänker och känner längre. För det va ju lite det som va meningen med min blogg.

Men när det finns dom som tar det jag skriver och slänger det i ansiktet på mig så räcker det, då slutar jag.  Det är det inte värt. Mycket kan jag ta men rör inte mina barn!! Att en människa kan sjunka till den nivån övergår min fattningsförmåga. Det går bara runt och jag försöker förstå hur personen tänker…..men nej. Finns ingen ursäkt. INGEN!! Och när man vet att det är en person som har barn själv?!?! Fantastiskt hur en människas hjärna kan fungera…..eller inte.

Förmodligen retade man sig på att man inte kunde få mig att reagera speciellt starkt utan jag skrattade mest åt dom patetiska försöken att förstöra för mig och såra.

Vet mycket väl vad det innebär att ha en blogg. Alla kan hitta, alla kan läsa. Ja ja jag VET! Det är inte det det handlar om utan vad den som läser gör med informationen dom får här! Och när då mina barn nämns…. Behöver jag verkligen säga mer??? Då har man sjuknit till en nivå som jag inte ens kan beskriva. Man har ingenting att hämta hos mig, någonsin mer!!

Om det nu är någon som mot förmodan sitter och tycker att jag överdriver så beror det på två saker..

Ni vet förmodligen inte hälften eller så har ni inte barn själva. Så enkelt är det!

Och skulle ni ÄNDÅ inte förstå…… Då beklagar jag er intelligensnivå!

Och till dig som håller på så här, för jag är övertygad om att du antingen läser eller blir informerad…. Va glad så länge du inte möter mig…

 

1 Responses to “Sista gången…”

  1. gummelilla Says:

    Vad tråkigt. Man kan ju faktiskt lösenordsskydda inlägg om man vill… Men jag förstår hur du menar… Kram!


Lämna en kommentar